دانشگاه و انتخابات

     انتخاب 94 نی ریز و استهبان

        

توصیه های انتخاباتی فرماندار به دانشجویان

زمان: دی ماه94

مکان: دانشکده فنی – حرفه ای دختران فضل نی ریزی

فرماندار: حضور در عرصه های سیاسی- اجتماعی در کنار تحصیل علم لازم است

محمد رضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز، در جمع فارغ التحصیلان دانشکده فنی – حرفه ای دختران فضل نی ریزی ، آغاز ورود آنها را  به اجتماع و بازار کار، تبریک گفت و از آنها خواست، علاوه بر تحصیل علم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود نیز حضوری فعال داشته باشید.

وی افزود: هم اکنون در مقطعی به سر می بریم که به زودی شاهد رویدادی مهم در کشور خواهیم بود. با توجه به اینکه در نظام ما بحث مردم سالاری دینی مطرح است ،جمهوریت یعنی انتخابات و شرکت مردم در تعیین سرنوشت خود و شما دانشجویان علاوه بر تحصیل علم ، تکالیف اجتماعی دیگری را نیز بر عهده دارید. بحث انتخابات و داشتن حساسیت نسبت به کشور و جامعه یک موضوع سیاسی – اجتماعی است که همه و به و یژه اقشار تحصیل کرده و نخبه در مقابل آن دارای تکلیف هستند و از شما افراد تحصیلکرده این انتظار میرودکه در مورد انتخاب کاندیدای اصلح اطلاع رسانی کنید تا فردی اصلح که در فکر خدمت به مردم و منافع عمومی است، انتخاب گردد.


زمان: 16 آذر 94

مکان: سالن اجتماعات دانشگاه آزاد نی ریز

 

فرماندار: بهترین راه مشارکت درتعیین سرنوشت حضورآگاهانه در انتخابات است

فرماندار نی ریز در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو گفت: دانشگاه در کنار رسالت اصلی که علمی آموزی و تولید علم است باید در رابطه با مسائل سیاسی و اجتماعی هم حساسیت داشته ومرکز توسعه آگاهی باشد ؛ دانشگاه است که نخبگان دور هم  جمع هستند  ومی توانند مشکلات  و معضلات جامعه را به صورت علمی با هم به مذاکره گذاشته ودر رفع آنها بکوشند

امیری  با بیان اینکه یکی از مباحث شور و نشاط اجتماعی، بحث انتخابات است افزود :درشهرستان نی ریز تلاش شود دانشگاهها در کنار علم آموزی شور و نشاط را درمحیط جامعه ایجاد کنند.

فرماندار نی ریز :با اشاره به اینکه در کشور ما حکومت مردم سالاری دینی مبتنی بر اعتقادات دینی و احکام شریعت اسلام حاکم است گفت : در این نظام بهترین راه انتخابات است که مردم با حضورآگاهانه خود در تعیین سرنوشتشان اقدام نمایند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: